Ons Team

Gijs Kwaks
Ik ben gijs, 18 jaar oud en studeer Gametechnologie. Ik programmeer sinds mijn 15e en heb al kleine spellen als Bomberman, Worms, Tron gemaakt. Aangezien ik hier erg veel lol aan heb beleeft leek het mij logisch om Gametechnologie te gaan studeren. Voor een student in de informatica hoek ben ik nog verrassend sportief maar ik vind het ook erg leuk om een hele avond lekker warm thuis te gamen.

Wouter Sondagh
Op het moment van schrijven 18 jaar en wonend in Utrecht. Programmeren nog niet zijn sterkste kant, maar hoopt dat met dit project bij te spijkeren. Kan erg genieten van autorijden, zeker op een mooie zonnige dag.

Stef Velzel
Sinds mijn 12de programmeer ik al. Ik was bezig met interactieve websites en kleine animaties, waarbij graphics design ook een rol speelde. Ook was ik in mijn vrije tijd bezig met het aanpassen van spellen, zoals objecten in een bouw spel zetten zodat ik zelf volledig kan beslissen hoe alles er uit ziet. Langzamerhand was ik steeds meer bezig met game aspecten van het programmeren. Zoals een mooie graphics engine, goede audio of ingewikkelde physics. In mijn vrije tijd ben ik nog steeds bezig met dat soort projecten. Gametechnologie aan de Universiteit Utrecht was bijna vanzelfsprekend voor de mensen die mij kennen.

Orissa Vellekoop
Een beginnende, enthousiaste (toekomstige) programmeur en componist zet haar tanden in dit mooie gameproject. Verder ben ik graag bezig met de computer. Ook ben ik bijna achttien jaar creatief bezig en behoort dit tot mijn hobby.

Dirk Koene
Ik ben Dirk, of 'Dirk', zoals mijn vrienden mij noemen. Mijn huidige taak is noob-programmeur, maar ik heb al veel ervaring in 3d character design en game-art in het algemeen. Wellicht ga ik ook aan spritesheets werken voor dit project als de tijd daar is. Voorlopig blijft het bij noob-programmeur.

Jurriaan Freutel
Jurriaan Freutel ziet zichzelf graag als de baas van de groep, ook al erkent niemand dat. Hij studeert Gametechnologie aan de Universiteit Utrecht (wat een verassing!). Met enkel een beetje programmeerervaring van de middelbare school, staat deze jongen nog in zijn babyschoentjes, maar de goden hebben veel voor hem in petto! Je kan hem vaak aan het gamen of gitaarspelend vinden, als hij niet op het internet zit naar plaatjes van katten te kijken.

Maurits van der Veen
Ik begon al heel vroeg met gamen. Volgens mij was ik 6 toen ik een van mijn eerste games speelde, Commander Keen. Toen ik wat ouder werd leek het me geweldig om ook zelf games te kunnen maken, maar ik dacht dat dat veel te moeilijk was. Maar op m'n 13de ontdekte ik GameMaker door wat te googlen. Daarmee leerde ik een beetje programmeren. In de 5de klas van de middelbare school deed ik mee aan de creative game challenge, georganiseerd door de Universiteit Utrecht en won ik de 3de prijs met mijn game genaamd Bounce Elements. Tot op de dag van vandaag vind ik het maken van games een van de leukste dingen om te doen.